Shop Mobile More Submit  Join Login
Fast artist stamp by ChaserTech Fast artist stamp by ChaserTech
Just a random stamp to appreciate fast artists out there.
And, apparently, messy ones. :lmao:
I wanted to make a fast/messy artist but it seems like I'll have to work on that later.

I used the template here. [link]
Add a Comment:
 
:iconharejules:
Harejules Featured By Owner 6 days ago
Me Iz Fast 
Reply
:iconladdster:
laddster Featured By Owner Mar 17, 2014  Hobbyist General Artist
Im fast, but still a perfectionist my problem is I lose interest in what I am doing if it takes forever
Reply
:iconpoliticalviolet:
PoliticalViolet Featured By Owner Feb 8, 2013   General Artist
Is it weird that I'm a fast pixel artist? I mean, I usually use bases but that doesn't mean that it takes zero time to add to it.
Reply
:iconcasirethedragon11:
Casirethedragon11 Featured By Owner Aug 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
im alittle fast XD
Reply
:iconmeowberries:
Meowberries Featured By Owner Aug 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
I'm sorta fast, the only problem is deciding what to draw and how to draw it. x'D
Reply
:iconjamesoxley:
JamesOxley Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist General Artist
Also, my life drawing classes really helped push my sketching speed since we often to 1 minute gestures to 3 minute sketches. That way, when we do the longer studies, it's easier to get everything drawn.
Reply
:iconjamesoxley:
JamesOxley Featured By Owner Aug 10, 2012  Hobbyist General Artist
I'm pretty fast at sketches and sort of decent at lineart (I ink traditionally). However, I'm very slow at coloring. :'D

If I do my inking on the same paper, it usually takes me about 30 minutes to finish. But it depends on the complexity of the page.
Reply
:iconvineruu:
Vineruu Featured By Owner Feb 20, 2012  Hobbyist Digital Artist
I work hard but I work fast ^^;
Reply
:iconmeganann23:
meganann23 Featured By Owner Dec 28, 2011
I was fast to my drawings.

This is super stamp.
Reply
:iconmilitarymulle:
MilitaryMulle Featured By Owner Sep 15, 2011  Hobbyist General Artist
I am a fast artist! Yay for us! XD
Reply
:iconfox2210:
fox2210 Featured By Owner Aug 15, 2011  Hobbyist General Artist
That's definitely me. The longest it's ever taken me to do something was four days.
Reply
:iconhyperchaotix:
Hyperchaotix Featured By Owner Jul 17, 2011  Student General Artist
Oh, I used to be fast. If someone asked me to do a picture, boom, I could have it done by the end of the day. But that was back in 2008. X3 Now I'm slow, but I put more effort into my pieces. :)
Reply
:iconhyperchaotix:
Hyperchaotix Featured By Owner Oct 7, 2012  Student General Artist
Yeah. You and me both. I'm trying to pick up the pace a little though seeing how busy we are these days. ^_^
Reply
:iconkatzy-kins:
Katzy-Kins Featured By Owner Nov 15, 2010  Hobbyist Digital Artist
We're perfect for commisoners :D
Reply
:icongamelady12:
Gamelady12 Featured By Owner Oct 12, 2010
Woo the stamp really speaks to me.. Immah fast artist too :meow: I wish I had premium.. then I had already posted this by mai ID..

(full drawings only takes 30 min for me.. :iconimhappyplz: )
Reply
:iconmagicald3ath:
MagicalD3ath Featured By Owner Sep 5, 2010  Hobbyist Interface Designer
thats the complete opposite from me 0.o
Reply
:iconalicesacco:
AliceSacco Featured By Owner May 30, 2010
Once i was fast. Now i'm fast just at doing first sketch.
Reply
:iconrktea:
rktea Featured By Owner May 7, 2010   Traditional Artist
i am pretty fast - people keep sain' it;
but fast never comes out with quality XD
Reply
:iconsladin5ever:
Sladin5Ever Featured By Owner Mar 5, 2010  Hobbyist Writer
I...kinda am XD Drawing on paper takes an hour or two (depending how big and if it's an easy draw), then inking takes another hour or two, and then coloring/shading takes another 2-3 hours
Reply
:iconchasertech:
ChaserTech Featured By Owner Mar 5, 2010  Hobbyist Digital Artist
:lmao: On paper it takes me around 1 hour and 30 mins to finish a drawing.
Reply
:iconharuka-tavares:
Haruka-Tavares Featured By Owner Feb 15, 2010  Student General Artist
People comment that when they see me doing drawings... (And oddly I'm usually the first one to finish every work on Drawing A classes :omg:)
Reply
:icondroseattack:
DroseAttack Featured By Owner Dec 1, 2009  Student General Artist
i try so hard! but it take so long...

awesome stamp :D
Reply
:icondoinc:
DOINC Featured By Owner Sep 19, 2009
It's weird.

I draw quickly but I can't keep deadlines ._.
Reply
:iconchasertech:
ChaserTech Featured By Owner Sep 19, 2009  Hobbyist Digital Artist
:o Why is that?
Reply
:icondoinc:
DOINC Featured By Owner Sep 19, 2009
I don't know XD'' I guess I have an aversion to "must do's"
Reply
:iconchasertech:
ChaserTech Featured By Owner Sep 19, 2009  Hobbyist Digital Artist
xD I know how you feel. When I'm ever doing a request for someone I kinda slack off.
Reply
:icondoinc:
DOINC Featured By Owner Sep 20, 2009
I do that alot with school work, too... I worked on the same clay thing for like 4 months T_T
Reply
:iconchasertech:
ChaserTech Featured By Owner Sep 20, 2009  Hobbyist Digital Artist
:lmao: Oh wow.

btw you have some neat art there. :)
Reply
:icondoinc:
DOINC Featured By Owner Sep 20, 2009
It was terror. D:

Heh thank you :3 I do my best <3
Reply
:iconshalonesk:
shaloneSK Featured By Owner Aug 28, 2009
Thats me~ >3>; people keep saying that I'm fast at posting up art/comics and well I am pretty fast at drawing, so this stamp really speaks to me. XD

nice stamp work :3
Reply
:iconchasertech:
ChaserTech Featured By Owner Aug 28, 2009  Hobbyist Digital Artist
Thank you. :aww:

And you have some really neat art btw. :D
Reply
:iconshalonesk:
shaloneSK Featured By Owner Aug 28, 2009
you're welcome and thank you ^^
Reply
:iconchasertech:
ChaserTech Featured By Owner Aug 28, 2009  Hobbyist Digital Artist
No problem.
Reply
:iconpopstck:
popstck Featured By Owner Aug 15, 2009  Student Digital Artist
I'm so slow :lmao: I'm nowhere close to being able to use this :3
Reply
:iconchasertech:
ChaserTech Featured By Owner Aug 15, 2009  Hobbyist Digital Artist
:noes: Well then practice drawing faster!
Reply
:iconpopstck:
popstck Featured By Owner Aug 15, 2009  Student Digital Artist
I aaaaaaaam D:

(is a perfectionist)
Reply
:iconchasertech:
ChaserTech Featured By Owner Aug 15, 2009  Hobbyist Digital Artist
:lmao:
Reply
:iconladyfatality:
LadyFatality Featured By Owner Aug 15, 2009
I'm still working on speed XD So if I used it I would be lying. [Not that I can use it...Unless, you know. xD]
Reply
:iconcypherphoenix:
Cypherphoenix Featured By Owner Aug 15, 2009  Hobbyist Digital Artist
I can finish my pictures in under 30 minutes :)

Unless it's got 'all that jazz' in GIMP or Photoshop.

Then it'll take me a while, mainly cause I'm lazy.
Reply
:iconnightddarkmoon:
NightDDarkmoon Featured By Owner Aug 15, 2009
lol XP that's me but im not rly messy o-o
Reply
:iconchasertech:
ChaserTech Featured By Owner Aug 15, 2009  Hobbyist Digital Artist
:lmao: Well I'm messy at times.
Not really messy though. ;)
Reply
:iconnightddarkmoon:
NightDDarkmoon Featured By Owner Aug 15, 2009
understandable X3 it really irritates me when a drawing takes more than 3 minutes >.>
Reply
:iconchasertech:
ChaserTech Featured By Owner Aug 15, 2009  Hobbyist Digital Artist
:lmao: You draw that fast?
Reply
:iconnightddarkmoon:
NightDDarkmoon Featured By Owner Aug 15, 2009
well the lineart XD the coloring and wut not takes a minute, shading takes a while depending on how i do it, and BGs take longer so it's very frustraiting >.>
Reply
:iconchasertech:
ChaserTech Featured By Owner Aug 15, 2009  Hobbyist Digital Artist
lmao my sketches take like 20 mins. And I can finish full pictures in around 2 hrs, which involves coloring and shading as well.
Reply
:iconnightddarkmoon:
NightDDarkmoon Featured By Owner Aug 15, 2009
thats still pretty fast :P
Reply
:iconchasertech:
ChaserTech Featured By Owner Aug 15, 2009  Hobbyist Digital Artist
Ah.
Reply
:iconmalumvolo:
Malumvolo Featured By Owner Aug 15, 2009
haha, well That isnt me xD
Reply
:iconchasertech:
ChaserTech Featured By Owner Aug 15, 2009  Hobbyist Digital Artist
xD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 15, 2009
Image Size
8.5 KB
Resolution
99×56
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,656
Favourites
302 (who?)
Comments
49
Downloads
38
×